ادامه تعارضات ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی/ عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری  

20:16 - 22 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۳۹۵
ادامه تعارضات ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی/ عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری
 
برخی منابع خبری عبری زبان از اجرای عملیات مقاومتی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش شهاب نیوز، مبارزان مقاومت امروز، یک عملیات تیراندازی را در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری به اجرا درآورند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این راستا اعلام کرد که در این عملیات مقاومتی، تبادل آتش میان مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست به وقوع پیوسته، اما آسیبی از دو طرف گزارش نشده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز، ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، موجی از بازداشت‌ها را در این مناطق به راه انداختند و چندین فلسطینی را بازداشت کردند. همچنین در جریان این یورش‌ها، مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

در ادامه تعرض‌های نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نیز، احمد عمر، جوان آزاده فلسطینی، توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت. 

براساس اخبار منتشر شده، بولدوزر‌های ارتش رژیم صهیونیستی مسیری به طول ۳۰۰ متر واقع در اراضی شهرک کفر الدیک واقع در غرب سلفیت را، شخم زدند. 

 

در منطقه سلوان واقع در جنوب قدس اشغالی نیز، شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه اقدامات وحشیانه خود، شیشه‌های چندین خودرو متعلق به فلسطینیان را شکستند.

 امروز نیز ۱۳۷ شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دادند.
انتهای پیام/


برچسب ها: رژیم صهیونیستی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *